torsdag 25 februari 2010

Krupp!

Japp, Svea har lite (läs mycket) krupp också. Ringde in till avd 10 igår kväll. Kallt i sovrummet, huvudet högt, om inte det hjälper kom in....Har haft så kallt i sovrummet att jag håller på att frysa ihjäl. Det är ju minus 15,3 grader ute..........
Hon andas inte bra nu så nu sitter jag och pumpar i fall vi måste sticka in (jag hamnar nog på psyket då;-)
Ett plus mitt i allt, det verkar funka med hennes nya mat!
Och katten vill inte ens dricka min mjölk...men som tur var tycker Isa om den...men hon är ju labrador också, så hon äter ju allt.
Önska mig lycka till!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker på er. Massor av kramar. /Isabelle

Mia sa...

Ja,kära vän,tänker på er och önskar er all lycka till. Det är inget mer hon är allergisk mot oxå? Tex katt... Eftersom det är ju rätt vanligt med fler allergier som har lite samband.(Kors-allergi).
Du fixar det här oxå-du är stark!
Krama lilla gumman.
Kram till dej vännen.
//Mia

Niklas sa...

Tänker på er!!!!!!
<3 Pia

Anonym sa...

Det ordnar sig! Och i kväll ska du få koppla av! Jag kör.
Kram Nettan

Anonym sa...

Fina vänner, tack för stödet, hoppas jag kan gottgöra er någon gång!
Kram Karolin