söndag 21 november 2010

Vad ska man säga...

....helgen har varit bra, Svea har inte ätit "på topp" men som jag sa till F, hon kanske tillgodoser sig det hon får i sig väldigt bra, för annars så skulle hon ju inte öka i vikt, eller hur?
Vi har i alla fall haft et bra!!!
Igår var som sagt grannarna i Fogelvik här och även våra kära grannar Nettan och Göran!!
Vi åt, pratade och jag tror att alla hade trevligt (hoppas jag).En julafton för ett par år sen (2007).
Fredrik byter skördare (bytt bytt kommer aldrig igen....)

Denna bild påminner mig om att vi faktiskt bor i ett fantastiskt land med FYRA årstider och jag älskar dem alla!!!
Idag kom Mia och barn hit med jättefina och söta presenter till både Svea och mig....gulliga Mia! TACK! Man blir så glad in i hjärtat.
Ni, mina käraste läsare, jag ska försöka att snart fixa och skriva ett "hellhjärtat" inlägg någon gång snart, känner just nu att tiden "tryter" men det är så när man har uppsikt över en liten pussunge som gärna vill springa mot trappen, där vi inte har någon barngrind ännu. OBS! Måste tillägga, att enda gången jag är på övervåningen är just när jag ska skriva ett blogginlägg.....min dator....mår inte bra! Kanske dax att skaffa en ny laptop......

Inga kommentarer: