söndag 9 januari 2011

Om jag mådde bättre...

....så skulle jag kunna skriva mer och oftare men mina bihålor gör att jag inte har någon ork, samt att jag framåt tolv får ont i huvudet. Så har det varit varje dag nu....länge.....
Det är så trist och detta jullov kommer gå till historien som det då jag inte varit ute nästan något. Igår gick jag i och för sig en lite sväng och då sköt jag mitt femte vildsvin sen den 23 dec och det var ju kul så klart.
På kvällen var vi hos Mia och Andreas i Fogelvik och det var också kul men jag hade hemsk huvudvärk och till sist kände jag att jag mådde illa av den så då åkte vi hem.
Vi hade iaf trevligt och åt himmelskt god mat. TACK!
Hade även Sofie, Ulf, Hanna-Sara och barnen här igår på dagen. Vi pratade och jag gjorde köttfärssås på nöt och vildsvin och de tyckte den blev kanongod (och det blev den nog också).
Nu ska jag betala räkningar medans jag kan...vi hörs!

1 kommentar:

Mia sa...

Tack själva! Det var trevligt, härligt att se barnen leka så bra.
Krya på dej nu,för vi måste komma igång med träningen.... Kram