måndag 12 februari 2018

Härligt dygn på Björkö.

I lördags åkte Fredrik, Svea, Annie, Johan och jag ut till Björkö. Vi skulle till Sofie och Ulf. Vi började med bubbel och husesyn och därefter blev det bastu med "snörullning".
Vi åt gid mat, spelade spel och hade det så bra. Tyvärr går ju tiden så jäkla fort och fast man är uppe sent känns det inte som man "hinner med". Vi bestämde att i sommar stannar vi två nätter, så vi kan besöka både Rågö och Hasselö, samt att det skulle vara kul att visa Björkö lite mer för Annie och Johan.
 På menyn på Stadsvakten finns det finkött just nu😁
 I lördags klämde jag en "hetvägg", jättegott verkligen.
Ikväll börjar akvarellkursen igen. Jag tror det blir för 6:e gången, ska bli riktigt kul. Nu har jag sådan tur att Tabatan börjar redan vid 17.00 så jag kan gå på båda😀.
Förra veckan hann jag med fem träningspass och jag är uppe i 22 (av 60) sedan nyår, bra va?

Inga kommentarer: