fredag 9 februari 2018

Nu ni!

Ett ofrivilligt bloggbortfall på nästan ÅTTA månader har det blivit. Vad hände kanske ni undrar? Det undrar jag med ha, ha, helt ärligt så vet jag inte! Helt plötsligt efter åtta år kom jag inte in på bloggen för att kunna skriva nya inlägg, mysko! Vet i och för sig inte hur jag lyckades komma in igen men skit samma!!!! Nu kanske jag är tillbaka!
 Helt ärligt har det varit skönt att inte dela hela mitt liv med alla andra men jag har också missat över ett halvår i skriven text. Jag som har dagböcker sedan jag gick i tvåan på lågstadiet och tills jag är vuxen. Sedan startade jag upp bloggen, som blev en ersättning på dagböckerna. Nåväl, nu tar jag nya tag och hoppas fortsättningsvis kunna skriva då och då🤗

 Vackert är det ute nu när vi har snö!
Trevlig fredag på ER!

Inga kommentarer: