torsdag 11 juni 2009

Jag mår bättre!

Men det är inte säkert att jag kommer att komma igång med bloggandet igen. Det som stör mig mest är att det tar en sådan tid att lägga in bilder, vilket jag helst vill göra i alla inlägg. Ibland kan det datorn jobba i femton minuter för att försöka lägga in bilder. Det händer ofta att den jobbar så länge och sen blir ändå resultatet att; dina bilder kan ej publiceras. Är det jag som gör något fel, någon som vet????

Idag har jag varit på jobbet och bland annat hunnit med att börja plocka upp godis i vår butiksdel. Jag tror det kommer bli jättebra i nya receptionen även om jag kommer ha mängder med nya saker att lära mig. Snart börjar "min" sommarpersonal och de ska ju lära sig från mig, undrar hur det kommer att gå när jag inte ens kan själv.

Igår var vi på skolavslutning. Först träffades vi i Svantes klassrum och barnen fick visa vad de har lärt sig om forntiden, som de har haft som tema den här terminen. Alla var så duktiga!
Efter det fikade vi ute under regntunga moln och sen var det dax för kyrkan. Vår duktiga rektor höll ett fantastiskt fint och bra tal, prästen sjöng och spelade gitarr så vackert att jag rös och jag själv sa ett par ord från styrelsen, vilket avslutades med att jag nästan började gråta. Jag är så otroligt stolt och glad över personalen vi har på skolan. De är inte bara världens bästa personal, de är underbara vänner också. Tack!!!!!!!!
Nu ska jag lägga mina sötnosar, de blir lååååååååååånga dagar för dem på dagis när vi jobbar men snart älskade ungar ska även ni få sommarlov!

1 kommentar:

Björköborna sa...

Hej!
Jag undrar om det kanske blir lättare att lägga in bilderna om du minskar ner dem något innan du lägger in dem? Det är visserligen lite pyssel att göra det, men det går ganska snabbt ändå. Jag gör alltid det och har inte haft några problem då jag lägger in bilder. Jag kan tipsa dig om ett gratisprogram och visa hur du gör om du kommer och hälsar på någon gång :)

Kram C