söndag 28 juni 2009

Jag är ledsen...

...över att jag aldrig hinner eller orkar skriva något. Mina dagar ser ut så här; upp vid 06,30, frukost och sen iväg till jobbet. Är ute på campingen innan 08,00 och sen är jag där till ca:21,00 och när jag väl är hemma runt 21,30 är jag så slut att jag knappt kan ta mig ur bilen. Mina ben har börjat värka ordentligt efter halva dagen och jag tror att det beror på att jag väger så mycket mer nu än jag brukar. Jag ser "högdräktig" ut trots att det är lite mindre än halva tiden kvar. För den som inte har fattat eller vet om det så är jag gravid i vecka 23. Det är en jäkla tur att jobbet är så kul och lärorikt, annars hade jag nog gett upp, med tanke på värken i benen.

Jag ska verkligen försöka att skriva mer sen, när jag förhoppningsvis har lite mer tid.....i höst eller så...

Trevlig sommar önskar jag alla!

Inga kommentarer: