måndag 1 juni 2015

Så skönt!

Nu är jag hemkommen från Hälsobruket. Det gick bra med easyline men jag fick tänka på att inte göra fel så att det skulle bli värre i armbågen. Körde till och med ett Corepass efteråt. Så nu ni, är jag uppe i 58 pass av 60 innan midsommar. Ska försöka komma iväg på lunchcirkeln i morgon så jag kan fira 60-jubeleum på Jennies gympa på onsdag!

Idag kom kära mor och far hit och fikade och vid lunch träffades vi i Viken för att käka ihop.
 Efter att jag hämtat Svea så rensade jag ogräs i landet och kupade lite potatis. Har nu hälften kvar att göra i ordning.
Sitter just nu och kikar på prinsen och hans fantastiskt vackra blivande fru. Ser fram emot bröllopet.

I morgon tar vi bort dubbelmontagen på Puman för att sätta på slåtterkrossen för service och sedan drar Fredrik till Biden och slår. Så nu börjas det..........

Inga kommentarer: