måndag 14 september 2015

Från toppen till botten....

Om förra helgen var top notch så är denna helg inget att ha alls. Jag är i och för sig bara förkyld men när man blir sjuk är det inte kul för någon i familjen.  

Vi var ju inbokade på cykelfesten i Loftahammar och hade sett framemot den länge. Den i sin tur gjorde att vi inte kunde gå på höstvandring i Käggla som gjorde att vi inte kunde närvara på skolans Fixardag som till slut gjorde att vi missade folkrace:n i Toverum....hänger ni med? Hur eller hur fick vi ställa in cykelfesten, kände redan på fredagen att det inte skulle gå, var sänliggandes, och låg hela lördagen. Dock kom Fredrik och Svea iväg på Käggla vandringen (som hade varit jättintressant,  så klart). 


I lördags satt jag och hängde utanför bastun för att vara lite sällskap till min man.
Vårt fina sovrum som varit mitt hem i två dagar.
Nu är det måndag igen och jag mår bättre....har suttit i traktorn nästan hela dagen (med paus för ett utvecklingssamtal för Svante) och ska snart ge mig på Hemgärdet. Kör Puman och har sladden och vältern efter, sen kommer Emil med harven. Det ser ut att bli bra bruk inför höstsådden som vi hoppas få ner innan regnet. Vi hörs!

Inga kommentarer: