torsdag 12 november 2015

Vilken höst, bästa November!

Som ni kanske kommer ihåg så älskar jag ju hösten och inte blir det sämre när vädret är så här ljuvligt. Varmt och soligt för det mesta. 

Idag har vi hämtat hem ännu mer kalvar, det börjar bli fullt nu, både här i Liljestad och i Nya Käggla. Har nu exakt 306 nötkreatur, kul faktiskt!

På lördag fyller Svea SEX år, min stora lilla tjej som jag älskar så mycket! Hon ska ha kalas också, och vet ni vad, det är det första kalaset som jag har. När grabbarna var små så ville de också ha kalas men det "rann alltid ut i sanden". Så nu blir det premiär i Wahlmanshemmet.

Min födelsedag passerade med strålande sol, jakt med Essie, stukning av min fot, lunch i Gamleby med mor och far, en vacker blombukett av familjen, besök och paket av Mia med barn och tidig kväll, fin dag att minnas.
Imorgon fredag, mycket att fixa med, vi hörs!

Inga kommentarer: