tisdag 29 december 2015

Fy för ouppdaterade bloggar....

......och så är jag just nu så tråkig själv.
Det händer ju mängder med roliga saker hela tiden men ändå skriver jag inte. Är ledsen för det! 
Ska ändå berätta för er att vi hade ett roligt semesterdygn för en vecka sedan ihop med Annie och Johan. 
 Annie och jag var och tittade på Peter och Matildas julshow i Norrköping.  Vi hade med oss våra karlar men medans vi njöt av musik (i tre timmar!!!!) så satt de på hotellrummet och tittade på maskiner på sina telefoner (tror jag...)
 
 Konserten var både fantastisk och rolig. När Peter sjöng "halleluja" så rann tårarna... (här blev det ett litet avbrott när en flicka i Sveas ålder ramlade ner under scenen, vi satt på tredje rad i orkesterdiket och under scen  fanns det ytterligare ett "hål" där brakade flickan ner).

Efter konserten tog vi en taxi till Stadsvakten för att möta upp våra män och käka middag. Vi åt alla entrecote som var från Bjursunds slakteri. Gott, trevligt och lyxigt!
 
 Efter maten gick vi till hotellet och satt ett tag i baren där och gick sedan upp på vårt rum och "gaggade" till sent. Så jäkla kul!
Den 25:e åker Annie och jag till Norrköping igen för att gå på Peter, Matildas och Brunos välgörenhetskonsert i Hedvigs kyrka. Ska bli grymt! Vilka stalkers vi har blivit....4:e gången sedan i somras vi ska njuta av deras röster!!! Så kan det gå....!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha Stalkers!!! Hängivna fans heter det väl. Härligt dygn var det iaf hoppas vi kan göra om det någon gång.Kramar Annie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Absolut....så kul det var även om vi var tvungna att dämpa oss lite, ha, ha! Nästa gång blir det OSTRON oxå! Kram!