torsdag 23 juni 2016

Midsommar i morgon!

Idag har jag i (minst) 27 graders värme trimmat och gjort fint runt gårdsplanen utanför lagår'n. Fredrik har sladdat och vältrat där också så nu är det verkligen midsommarfint! Det var galet varmt men det är ju så kul så det gör inte så mycket om man svettas ett par liter,  he, he!
 På eftermiddagen mötte jag upp kära far i Hulta, där han överlämnade en flatrökt ål som han rökt. Ska bli gott att sätta tänderna i, i morgon, tack pappa för din omtanke!

 Har målat ett par akvareller i veckan och hittar hela tiden nya vackra motiv att måla av.....Denna vy ska jag prova någon dag.
 Vi försöker ha med Alice så mycket vi kan när vi är ute och åker, något hon verkar gilla.
Som jag skrev igår......det gick inget vidare i fotbollen...även om de faktiskt spelade ganska bra och inte förlorade med så "mycket" som jag skrev. Under andra halvlek så tog jag fram papper och pensel för att måla något "dystert"....det blev ju trots allt ett ganska färgglatt alster eller vad tycker ni???..ha, ha!  Någon som vill köpa????
God natt! 😍

Inga kommentarer: