tisdag 21 juni 2016

Valpsemester!

Nu har Alice varit hos oss i en vecka och hon är verkligen en härlig valp. Essie och hon trivs bra tillsammans och det är ju skönt. Svea har sommarlov och jag försöker ha lite "valpsemester". 

Svea var med mig till lagår'n i morse och kelade med kattungarna medans jag hade ut bal (bra barnvakt).
Mitt på dagen tog jag fram mitt akvarellblock och målade. Svea målade med sina vattenfärger och det tyckte hon var skitkul (jag med såklart).

På eftermiddagen trimmade jag runt vårt hus så nu är det verkligen jättefint i trädgården. 
 Fin "traktorpark" framför vårt fina hus.....hmmmm!
Träningen då? Tror ni jag hinner min utmaning innan fredag....???
Jag TROR faktiskt det även om det i år blev hårfint......jag har ETT pass kvar till 60!!!!
Igår var jag på ett högintensivt tabatapass....SKITKUL!
Och ikväll blev det ett cirkelpass i högt tempo varvat styrka och kondition!
I morgon har jag bokat mig på en timmes spinning (som jag inte tycker om)/cirkelträning. Bra va!??
Förslag på utmaning tills skolan börjar???? Kanske två eller tre pass i veckan? Det är åtta veckor kvar? Ska vi säga 20 pass????Någon som hänger på i så fall? Kom igen nu!!!!

Inga kommentarer: