måndag 17 april 2017

ETT fantstiskt påsklov!

Så börjar då skolorna i morgon och Fredrik åker återigen till skogen. Har haft ett så skönt påsklov även om vädret inte varit det bästa. Vi har haft många härliga ungdomar, vänner och släktingar här och det har varit skönt att omge sig med så många! Dock kommer det bli väldigt tomt nu när alla lämnar huset nästan samtidigt. Men lite skönt är det också, då det kännu som jag inte gjort annat än städat, plockat och lagat mat 😁
Nu har de nya hönsen börjat värpa lite smått, så snart räknar jag med storproduktion igen. Hojta till om du är intresserad av ägg i framtiden.
Tack kära familj, vänner och släktingar för att ni förgyller mitt liv 😍

4 kommentarer:

Filosofie sa...

Tack för en fantastisk påsklunch. Så gott och trevligt. Fick ni någon ordning på diskmaskinen till sist? Kram

Anonym sa...

Tack för att du/ni förgyller vårat liv. Kram Annie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Ja, efter att Fredrik plockat i sär lite saker som han sen fick laga med buntband....Innan det körde vi den nog 10 går utan bra resultat....Fick diska mycket för hand. Kram!

Lina eller Karro-det är jag! sa...

😘😍