onsdag 26 april 2017

Hej, hej, hallå dagboken!

Idag är det onsdag och jag har varit på bästa Jennies gympa! Fast att det var extra motigt idag (kände mig trött och eländig) så var det sååå skönt att få röra på fläsket ordentligt!  Bara älskar musiken på passet!. (Tränade styrkecirkel igår och gympa förra veckan också så nu är jag uppe i 43 pass av 60...Det går trögt det här.)

Förra fredagen släppte vi ut åtta FETA dikor (en av dem är 16 år!!!) Ska bli spännande och se när de kalvar.

 Hönsen är igång ordentligt nu med äggproduktionen (dock är de nya hönornas ägg än så länge väldigt små men jag hoppas och tror  att de blir större så småningom).
 Idag var mor, far och jag i Kårtorp och käkade lunch. Vi har sedan ett par veckor tillbaka bestämt att de ska komma till mig/oss en gång i veckan och att vi då äter ihop. Kul för mig att få träffa mina föräldrar och bra för dem att komma från Björkö lite 😁 Och som sagt, så åkte vi till Pia i Kårtorp idag. Jag åt jättegod hamburgare med kött från Bjursunds slakteri. Mumma!

I morgom kväll ska jag göra något jag aldrig gjort förut.....återkommer med bilder en annan dag 😁😁😁
Sov gott!

Inga kommentarer: