tisdag 18 april 2017

Vilken skaldjursfest!

Förra året hade ju mamma och pappa femtioårig bröllopsdag som vi firade här hos oss med en redig skaldjursmiddag. Det blev ju succé då så då tänkte jag att vi kör en favorit i repris. I lördags var det alltså dags och jag måste säga att det verkligen återigen blev lyckat! Alla skaldjur var superfina och goda och Beckas aioli och nybakade bröd var "pricken över i:et".
Härligt gott vitt vin till, underbara familjen och släktingar gjorde det till en fantastisk dag att minnas😍
Ostronen var delikata!
Tack Rebecka!

På skärtorsdagen kom Hanna hit och vi lagade mat tillsammans och hade en trevlig och rolig kväll/natt 😂😁
Idag fick jag tretton ägg (sju nya), så det är "ägg"stra kul att titta i värpredet nu. I lördags fick jag 12 ägg av Christel som jag ska lägga i kläckaren, alla möjliga roliga färger!
Träningen är inte på topp men det har blivit fem träningstillfällen sedan jag skrev sist. Två gympa, en tabata och två PW. Är nu uppe i 40/60. Måste bli bättre om jag ska hinna innan midsommar 😁.
Annars då?
Helt ok!
Ha det bra, och gud vad kul det var med två kommentarer till förra i inlägget! Tack Annie och Sofie, (det är nog bara ni som läser här??????)

Inga kommentarer: