måndag 8 maj 2017

Kalvar, höns och modevisning 😀

Hjälp, jag skriver ju nästan aldrig här nu för tiden....så tråkigt egentligen. Som jag sagt förut så har instagram blivit en ersättare till bloggen, lite synd kanske. Det händer ju saker här hela tiden som kanske vore roligt att läsa för er.
 Hur eller hur så är det värsta  "pyttipannavädret" ute, sol ena sekunden och snöfall/hagel den andra. Hoppas på lite värme snart så jag kan plantera ut alla tomatplantor i växthuset. Egentligen behövs det massor av nederbörd men gärna regn och INTE snö!! Och helst värme också!!!!
 Nu har vi fått fem kalvar, och de är så otroligt söta, helst den svarta som blänker så fint i pälsen 😍
 Sist skrev jag ju att jag skulle göra något jag aldrig gjort förut...
Här är bilder från när jag och Jenny visade kläder från "Fias Fina" en klädaffär i Viken. Det var jättekul och vi hade åtta klädbyten var. 😀 Det var två butiker till och många andra "manikänger". En erfarenhet rikare 😁



Vi hörs!😘🤗

Inga kommentarer: