torsdag 11 maj 2017

En kalv och tio dun bollar!

Idag fick vi vår sjätte kalv. Det blev en ljus vitgrå liten herre. Så himla söt 😍.
 Det har även kläks nya kycklingar. Av 17 ägg var det elva som var befruktade. En var dock död så det blev tio små söta krabater. Gissa om Svea gosar med dem hela tiden?
Idag har jag haltat mig fram i lagår'n. Har inte blivit något bättre 😭. Nu hoppas jag på lite avlastning i jobbet, för gissa vad????!!! Fredrik har kört färdigt "långtbortistan" och nu kommer han vara hemma och det känns så skönt!!!
🏵🌻🏵🌻🏵🌻🏵🌻🏵🌻🏵🌻🏵🌻🏵

Idag var jag en sväng till Gamleby, där jag mötte mamma, pappa och Frasse.  Vi gick till Gamleby hotell och käkade lunch. Japanskt och kinamat! Så smarrigt! Tycker om att vi träffas en gång i veckan och lunchar ihop❤
Nu kom Fredrik hem (kl.23.00) så nu kan jag sova ordentligt!
God natt!

1 kommentar:

Filosofie sa...

Hoppas du är bättre i ryggen nu? Kram