torsdag 30 juli 2009

Läkarbesök.

Var hos läkaren i Västervik igår. Hon var jättebra och lyssnade verkligen på allt jag sa och gjorde även en grundlig undersökning. Livmodertappen var som den skulle och det var skönt men hon tyckte att vi skulle kolla den om två veckor igen för säkerhets skull. Jag blev helt sjukskriven i 10 dagar och sen provar jag att jobba halvtid ett tag. Jag ska försöka ta det så lugnt som möjligt och det ska nog inte vara några problem förutom att jag är grymt sugen att gå till skogen och kolla efter kantareller och plocka lite blåbär......

Nu ska jag strax göra korvstroganoff och sen ska jag försöka åka ut till Björkö där Hanna och Cissi är. Får se om jag får med mig övriga familjen, för Fredrik jobbar för fullt med sin skördare, Svante har sin kusin här och Elis har feber. Men jag skulle ju faktiskt kunna åka själv, tycker dock att det är rätt så jobbigt att köra själv (just nu iaf) så det hade varit skönt om de kunde följa med. Vi får se hur det blir.

Inga kommentarer: