fredag 31 juli 2009

Trevlig kväll på Björkö.

Igår vilade jag hela dagen för att orka ta mig ut till Björkö på kvällen. Elis hade ju feber så det blev att jag åkte ensam. Träffade mor och far, Hanna och Jens vid Skorven kl 17,00.
Det var skönt att få "klä upp" sig lite och jag passade på att be Fredrik att ta en bild på mig innan jag åkte. Som synes är magen redan väldigt stor så jag undrar hur den kommer att se ut i oktober......
Väl hos Cissi och Stefan dukades det fram massor av god mat och det var jättekul att träffa mina gamla vänner. Även Anja och Anders, Sofie och Ulf var där. Vi skrattade och pratade mycket.
Visst syns det att det var roligt... Ulf och Cissi har skoj...

Jag och Sofie dricker alkoholfri öl och den är väldigt god. Måste säga det att det kändes lite konstigt att vara där ensam utan min familj men så klart gick det bra ändå. Tack Cissi och Stefan för en trevlig kväll!

Så här söt var Sofie när hon skjutsade hem mig med "Ankan" som gick jättebra och snabbt i vattnet. Vi fick dock stanna i Aspholmarna för att släppa över "Herr Bock" som kom simmades. Det är en upplevelse att få se rådjur simma samt komma dem så pass nära. Han hade även jättefina horn........hoppas att vi kanske ses i höst!

Elis är lite piggare idag men igår när jag kom hem hade han feber igen. Vad är dettta?
Nu ska han och jag i alla fall göra lassange till middag och jag hoppas innerligt att jag får i honom lite mat idag.

2 kommentarer:

Lina Isaksson sa...

Skönt att se att du tar det lugnt nu vännen, fast saknar ju dig där ute! Hoppas att du mår bra igen av vilan:) Kramisar

Anonym sa...

Hej Lina!
Jag försöker verkligen ta det lugnt och vet du vad...det är jätteskönt om än något rastlöst. Hoppas att du själv mår bättre nu.
Kram från mig.