fredag 10 oktober 2014

FREDAGSMYSSSSSS och bilder från förra helgen!

Älskade FREDAG, du är den bästa dagen på veckan! Dagen har varit bra även om jag sov skitdåligt inatt, troligen på grund av månen.
Vi ska snart hoppa i "plurret" och i ugnen står en potatisgratäng och ett innanlår från någon älg jag skjutit (som sagt jag "städar" i frysarna).

En av mina hjälpredor :)

Svea och jag "firar" Kanelbullens dag på Kårtorp.
Det är ju inte bara kanelbullen man firar den 4:e oktober utan även VÄRLDENS BÄSTA Göran som fyller år då :) Var hos VÄRLDENS bästa Nettan, Göran och Ussa och käkade gott förra lördagen :)
Söndagen pressade vi bal i Nora. Runt 350 kalasbra balar blev det:)
Min söta man!

Lite ploghaveri......det tillhör vardagen.

Nu ropade de från badkaret så det är bäst att jag går!

Inga kommentarer: