onsdag 27 maj 2015

Redan onsdag!

Jag har sagt det förr men det är nästan kusligt vad veckorna går fort. Redan onsdag och bästa gympan ikväll. Jennie skulle byta till sommarpass den här veckan, så nu blir det nya steg att lära sig. Förra vecka var så jäkla roligt, vi var bara 8 stycken tillsammans och det fanns gott omtyckt att ta ut svängarna på. I övrigt har jag legat lågt med träningen,  tyvärr men min armbåge har gjort allt för ont.  Hoppas nu att den är på bättringsvägen så jag åter kan köra på. Har dock trimmat (med röjsågen) ganska mycket så lite motion har det ändå blivit. Är uppe i 55 pass så jag borde klara 5 till innan midsommar.

 Sven är borta för 16:onde gången nu så jag börjar snart tröttna på honom. Har nu riktat in mig på den röda kattungen och det blir nog bra det med.
Nu är maten klar så nu ska ja äta.

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Jag tycker så mycket om att läsa din blogg älskade syster. Sluta inte skriva. Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Hur kan tycka det Sofie??? Jag skriver ju inget intressant längre....men lite fina bilder är det dock . Kram!