tisdag 20 december 2016

Tisdag!

Idag fortsatte jag med städningen i och utanför lagår'n. Tvätten fungerar tyvärr inte som den ska vilket inte ingick i min planering. Nåväl, det blev ganska bra ändå bara jag fick ösa och köra bort allt gammalt ensilage som "någon" (läs Fredrik) hävt av rakt ner på golvet/backen och sedan låtit det ligga där...Över en skopa körde jag bort (stora skopan).
När jag ändå var igång så mockade jag ut hos hönsen och gjorde lite julfint hos dem 🐓🐔🐣.
 Så här vackert var det när jag kom hem förut.
 Idag hann jag åka till Viken och träna på dagen. Först blev det CT i 22 minuter och efter det lunchpass med styrka och kondition på menyn (59)☺
Det kändes bra! När jag kom hem åt jag sen lunch och gick sedan ut med hundarna på samma PW som jag gick igår.  Därmed har jag klarat av att köra SEXTIO pass innan jul, vilket jag är så nöjd med!!! Har lyckats bli av med drygt sex kilo, inte mycket men är lite nöjd i alla fall...skynda långsamt är nog det bästa 😀
Var ganska mör när jag var till ladugården efter det och nu njuter jag framför en brasa i öppna spisen ❤

1 kommentar:

Filosofie sa...

Du är så otroligt duktig Karolin! Både med jobbet och med träningen. Kram