onsdag 28 januari 2015

2/60 och hemma med Svea!

Precis när jag var färdig i ladugården ringde de från förskolan och sa att Svea hade 38,6 i feber.....hon var ju så pigg i morse och har sovit gott hela natten. Ja, ja lite hosta hade hon igår så det kanske är något på G??? Jag tackar dock inte nej att vara hemma och mysa i värmen med min minsta skatt.
 Jag var och tränade igår också, jättekul och svettigt och allt kändes kalas...tills igår kväll då halsontet var tillbaka, skit också!!!! Nu är jag i valet och kvalet om ja ska åka på Gympan ikväll, vill ju så gärna!
 Igår bar vi in den nymålade och nydesignade sängenstommen. Det blev riktigt bra. Måste nu hitta ett fint överkast!


 Lilla söta Svea!
 Idag blir en riktig innesittardag.
På lördag är sista dagen för rådjursjakt för det här jakt året. Lite trist att det återigen har gått så jäkla fort. Kanske vi hinner med något drev med Pyssla innan lördagen ( hoppas det). Häromkvällen  såg jag sju rådjur på Hemgärdet, så nog finns det vilt alltid ; )
Ha en bra dag!

Inga kommentarer: