onsdag 7 januari 2015

Åter Vardag!

 Vacker kvällshimmel hos oss!
 Oj, vilket fantastiskt "jullov" vi alla har haft men nu är vardagen här och nu gäller det att ta tag i jobb och motion. Tyvärr har jag haft ont i halsen i över en vecka så jag fick "hoppa" kvällens Jennie-gympa :( Men så fort jag mår bättre i halsen ska jag börja träna igen (LÄNGTAR).
Vi har haft en kalasrolig nyårsfest hos oss och satan i gatan vad "sent" (läs tidigt på morgonen) det blev......la mig vid 06-tiden......men kul hade vi :) Nu kommer "lite" bilder.
 Förrätt a´la Lotta och Tobbe, gott!

 Tjejerna skålar med varandra!



 Så härligt!

 Klockan 05 på morgonen (efter en rolig kväll/natt)  kan man hitta på vad som helst......
 Annie och Johan, Johanna och Staffan kom hit på Epa-bygge, bastu och mat :) Det blev inte riktigt lika sent......;)

 Flyttade mina höns från Stjärneberg till Härad, tårarna rann.
 Så vackra blommor från Annie.
 Svea gör plättar.


 Har slängt fram ett pussel.
 Min fina tavla som Mika målat.
 Biomys med kusinerna.
 Kopparbordet har fått en uppiffning....
 Kaffe och ketchup...
 Blev ganska bra faktiskt!

Sista kvällen på jullovet....lite popcorn innan läggdags.

Förlåt att jag inte "orkar" skriva så mycket men hoppas du blir nöjd över alla bilder.
Kram!

Inga kommentarer: