tisdag 3 februari 2015

3 och 4/60 :)

Nu kanske jag är på G igen!!!! Har tränat både igår och idag, skönt som tusan och än så länge känns det bra i halsen :)

Vad har hänt sedan sist då???? Ingen jakt blev det i alla fall, hann inte med det faktiskt men det gör inte så mycket då vi trots allt har jagat mer i år än i "vanliga fall".

Helgen som gick var återigen toppen på alla sätt! I fredags var vi hos Lotta och Tobbe och hade som vanligt roligt med härliga vänner, åt kalasgod mat och hade jättetrevligt!!!

På lördagen hade Fredrik, Svea och jag lite "spa". Vi ägnade oss åt pedikyr och badade bastu :) Elis var hos en kompis och Svante satt på rummet och "ugglade". Vi åt tillsammans och Fredrik och jag hade en helt otroligt ROLIG kväll. Vet inte varför kvällen blev så himla "top notch" men allt var bara så jäkla KUL! Minns inte hur många gånger vi lyssnade på "Take me to church" med Hozier och "Love last forever" med Mando Diao. Men det blev om och om igen....så underbara låtar :)
"Spade", pratade "skit", lagade mat ihop, hade kul ihop med Svante och Svea, lyssnade på musik och pratade ännu mera, väldigt "djupa" samtal blev det stundtals och gud så härligt det var!
Innan Fredrik "kom in" var han och Svante i verkstaden och fixade med A-traktorn, i över två timmar höll de på! (då passade jag på att lyssna på Kajsa Grytt),  Fatta VILKEN KÄNSLA det är att bo HÄR!!!!
                                                                       


     
  OJ, nu tog visst mina ord slut...men så är det ibland....                                                        

4 kommentarer:

Filosofie sa...

KE har haft 39,6 i feber sedan i fredags med hosta. Jag känner ont i halsen komma krypande. Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Näe, stackare!!! Vad jobbigt för ER! Hoppas ni kryar på er snarast! Kram!

Anonym sa...

"Det ska va gött o leva annars kan det kvitta" Kram Annie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Ja visst är det så Annie. Vi fick ju en rolig kväll även fast inte ni kom och det var ju bra att vi inte deppade ihop ;) Snart syns vi igen och det ska bli kul! !!
Kramar!!!