måndag 16 februari 2015

Sportlov...utan sport?

Jippi, barnen har sportlov och vi med, ha, ha! Egentligen borde jag åkt och tränat men kvalitetstid med familjen slår ju det mesta :D Vi har verkligen inte gjort mycket idag men det är vi faktiskt värda!!! Snart ska vi äta  grillad ryggbiff av rådjur (rådjurssadel) och potatisgratäng gjord på "fetgrädde" ;) 
Kanske kommer iväg imorgon på träning?? Är nu uppe i 10 pass.

 Vi har mycket snö kvar som synes.

 Vårat fina kök, där solen lyser in.
 Nu har vi kopplat in stokern, så nu eldar vi med flis och behöver bara fylla på den en gång om dagen.
 Vi har även fått larmet inkopplat, både här och i garagebyggnaden. Känns bra!

 Vår bäddsoffa har kommit hem så nu kan jag börja fixa i "biblioteket " som vi för tillfället döpt om till snickarboa då kusin Emil bor där för tillfället.
 Hittade den här lådan i Härad, fin va?

 Lite "piff" köpt på Hallings i Viken.
 Min fina söta Svea.

 Älskar tulpaner!
 Om du som läser här vet vad detta är för slags glas så kommentera det gärna!

Nu ska vi snart äta så det är bäst jag gör lite sallad till maten! Ha det!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Forsätt blogga! Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Det är klart att jag aldrig slutar men fortsätter kanske inte som förr. Kram K.