tisdag 10 februari 2015

Tisdag.

Precis varje morgon tänker jag...ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt...och precis varje kväll gör jag det INTE för då är jag pigg, dålig kombi det där, ha, ha!

Idag har jag fortsatt i ladugården med att tvätta några kvigor som ska till Bjursunds slakteri i morgon. 
Har även hunnit med lite träning. Igår var jag på en timmes easylinepass och idag blev det 20 minuter på CT och en halvtimme superrolig/tung cirkelträning :) Ligger långt efter alla andra ("tack vare" min onda hals  i 5 veckor) men är nu uppe i 8/60.



Som vanligt kära vänner...inget roligt inlägg men jag har på något sätt börjat tröttna på bloggande. . . . . Det kanske slutar här, så hej då !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Synd om du tröttnar tycker allt är roligt som du skriver!! Kram Annie

Anonym sa...

Nää......fast du måste göra som DU känner & vill.....men jag uppskattar & gillar verkligen att läsa din blogg!!!
Hur du än gör........ha de gott!!!
Kramar Pia