måndag 14 mars 2016

Det var länge sedan....

.....Idag ni gott folk har jag gjort något som jag inte gjort sedan i höstas....jag drog igång röjsågen! Alltså, ni vet ju hur roligt jag tycker det är, så man kan ju undra varför jag inte gjort det tidigare.  Och varför jag inte körde mer i höstas när det var så bra väder. Skit samma, nu ska jag försöka röja ett par dagar i veckan (om vädret tillåter).
Jag är också färdig i ladugården med tvättningen och det är skönt att ha lite fint. I morgon ska vi skicka lite djur till Bjursunds slakteri, alltid lite extra kul att skicka djuren dit.
 Något skitig.....efter ladugårdstvätt.

Ikväll var jag på sista träffen på akvarellkursen. Åh, det har varit så roligt och lärorikt. Jag ska visa ER någon dag, att jag faktiskt har blivit lite bättre. Vi bestämde också att vi ska träffas hos vår lärare i maj och måla utomhus. Så spännande!
Nu (försöka) sova lite....god natt!

1 kommentar:

Filosofie sa...

Du är duktig också som röjer så fint! Hörde att ni har knarkproblem uppe i Tryserum? Bäst att vi passar oss när vi åker förbi så att ingen försöker deala till våra barn.. Kram