onsdag 9 mars 2016

Onsdag

Hade en mysig helg med lillasyster och familj.  Vi åt förträffligt god mat (som vanligt), gratinerad hummer till förrätt och galet god grillad ryggbiff av nöt samt entrecote av älg....med mängder av vitlökssmör.

Behöver jag nämna mys framför öppna spisen och varm bastu också???? Näe, tänkte väl det ha,ha,ha!


I höstas beställde jag återtag av två nöthudar.  Fick hem dem i fredags,  tycker de varblev så fina. Velar nu lite om var jag ska placera dem.

I måndags var det återigen akvarellkurs. Om ni visste vad roligt det är och utvecklande. Jämför jag mina första "alster" med de jag gör nu så ser jag tydligt att jag blivit bättre även om jag är långt ifrån nöjd...men det kanske man aldrig blir?

Ikväll är det gympa, så kul!
 Går lite trögt att komma igång igen med träningen men gör så gott jag kan. Förra veckan blev det i alla fall FYRA aktiviteter, tre powerwalk och ett gympapass. Vad är jag uppe i nu??? 22 av 60, eller?

När akvarellkursen är slut kommer jag köra igång easyline på måndagskvällen igen, lite svårt att hinna åka till 09.00 då jag har ladugården själv.
Ha det!

Inga kommentarer: