torsdag 3 oktober 2013

Är så nöjd!

Sitter nu här och dricker mitt kvällste och känner mig skönt trött i kroppen. Svea går ju på dans på torsdagar i Viken och under tiden idag passade Mia och jag på att gå en runda, hade cirka 35 minuter på oss. Mia går jättefort och vi gick i tuffa uppförsbackar så jag blev ganska flåsig :) Efter dansen tog Mia med sig Svea (Mathilda, Mias dotter dansar i samma grupp, men det förstod ni väl ;), så jag kunde gå och träna på HB. Körde ett skittufft easylinepass med Sylvia och satan i gatan vad trött jag blev i armarna, men åhhhhh vilken skön känsla!!!!!! Detta blev fjärde passet på HB den här veckan, så där känner jag mig nöjd också. Ska försöka hinna med en promenad i morgon :)
 
Annars idag har dagen bestått i ladugård, städ av verkstad, skjutsa Elis till tandläkaren, målat, fixat käk åt snickarna (o mig), och därefter mer målning. Bra med "fullt upp", så jag slipper tänka på hjärtat, som ändå har varit skapligt både igår och idag :) Och tack Anna-Lena för din kommentar på fb, känns så skönt att höra :)
 
 Kul när det syns skillnad!

 Vilket underbart väder det har varit idag (igen), målade i bara t-shirt på eftermiddagen, hallå, det är den 3 oktober!!!!!!!!
 Den här sötnosen kelar jag med varje dag i Liljestad!

Nöjd och trött, egentligen borde jag sova men är så sugen på att se "hela Sverige bakar", det är ett mysigt program tycker jag :)
P&K från mig!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Kristel och jag var och tränade i torsdags. Har skaplig träningsvärk i magen fortfarande. Idag spelar vi innebandy vid 16.00. Kom! Kram

Mia sa...

Ha, ha, "går jättefort"! Det blev en trevlig tur på för dig nytt område i (vackra) Viken! Vilken söt kattunge, är det eran?
Lyckans dig som jobbar utomhus...Kram