tisdag 1 oktober 2013

Ingen träning.....

.....det blev ingen träning i Loftahammar igår.......synd va? Men jag och Mia åkte till Viken och tränade SomaFlow vid 20.00, något sent men tiden passade bättre för min man så han kunde köra och hämta lite mer balar ute i Tryserum. SomaFlow var ganska "lugnt" som Yoga med styrka, smidighet och balans som ledord (enligt mig). Musiken var lugn, rummet mörkt och vi jobbade barfota (ganska skönt faktiskt) men jag blev inte svettig, även om det stundtals var lite jobbigt. Men det var skönt för kropp och själ :)
Idag blev det en halvtimmes easyline och det var också "gött".
Annars har jag fortsatt målningen i Nya och fixat mat (som vanligt).
I morgon blir det spinning/esyline och det ska bli roligt. Mitt hjärta är "inte bra" och jag hoppas att det hänger med ett tag till......så irriterande när det hoppa till flera gånger i minuten (även på nätterna).
 

Inga kommentarer: