måndag 30 september 2013

Måndag och träning.

Ja SKA åka till Loftahammar och träna.....jag bara SKA! Måste peppa mig själv lite......Har även bokat in mig på två pass på HB den här veckan så jag HOPPAS att jag kommer iväg!!!!! Det är ju såååå kul när man väl är där och inte tala om känslan efteråt :) Och jag tror även att det är bra för mitt knasiga hjärta.
Dagen idag började med att lämna in min bil på service, fick låna en blå saab för att ta mig hem, manuellväxlad......ha, ha, ha det är ju kul att "börna". Efter det åkte jag hem och klädde Svea och käkade frukost. Lämnade Svea på dagis och åkte åter till Viken för att köpa diesel och skruv. Fixade mat här idag till snickarna, Fredrik och grabbarna (köttfärslimpa, sås och potatis).
Nu på eftermiddagen har jag varit i Nya Käggla för att börja måla rött, gissa om det syns skillnad :)
Så nu ska jag klä om för gympan!
Hej, svejs!

Inga kommentarer: