onsdag 4 september 2013

Tråkinlägg!

Idag har vi lagt duk i nya gödselbrunnen, värsta träningspasset kan jag lova.
Har även fixat fika och mat till alla "mina" gubbar, idag en extra portion då montören (mattläggaren som Göran sa) också fick käk.
Minneskortet i min kamera har gått sönder så tyvärr så kunde jag inte ta några bilder under dagen, hade varit kul att ha. Mamma och pappa kom förbi i fem minuter och det var trevligt.
Vilket fantastiskt underbart väder det har varit hela dagen. När jag tittade mig i spegeln när jag kom hem så tyckte jag till och med att jag hade blivit lite solbränd, eller om det var sand och damm?????? ;)

Nu sover Svea och Fredrik klev precis innanför dörren (19.45), skapligt tidigt ändå men han "missade" Svea vaken idag.

Nu ska jag glo på Idol lite och sedan krypa ner och läsa (är inne på min andra bok som jag fått låna av Mia).

Inga kommentarer: