tisdag 10 september 2013

Tisdag.

Idag har jag haft det lite lyxigt (tycker jag är värd det ibland ;) Började i och för sig som vanligt, i ladugården :) Men efter det blev det dusch och sen till Viken för klippning. Som ni säkert vet så vill ju inte min kära man att jag ska klippa mig kort......nåja, såååå kort blev det ju inte (huvudsaken är ju att jag tycker det är snyggt) men när jag kom hem så tyckte till och med Fredrik att det var fint (och luktade gott.) Kändes skönt att höra. Något mer som var "gott" var att jag var och tränade på HB idag också (Ciccis halvtimmes easyline). Jisses, körde så det bultade i huvudet men ack så kul och skönt! Lite extra nöjd är jag allt, då jag också var på gympa i Loftahammar igår, kanske jag har kommit igång igen (kan ju alltid hoppas). Köpte hem mat från Lilla Blå till Fredrik, Bengt och mig som vi intog i Härad.
I eftermiddags drog jag igång röjsågen igen och körde lite till i "nya Käggla", det blir så bra!
 Vad tycker du, passar jag i kort?

 Kan ni förstå att dessa bilder är tagna den 5:e september nere vid Rånen. Så varmt och U*N*D*E*R*B*A*R*T*!

 Farfar är en flitig gäst hos oss.
 AW:en hos mig :) Mia och Lotta :)
 Folkrace är kul tycker både stora och små :)
Nu är grabbarna ute och kollar efter gris, Svea sover och jag sitter här och skriver till DIG, hoppas du tycker om det!!!!!!!!!!

5 kommentarer:

Filosofie sa...

Åh, vad snyggt det blev. Du är jättesnygg!! Kram

Anonym sa...

Du passar jättebra i kort hår. Snyggt!!Kram Annie

Anonym sa...

Jättefin Karolin.

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Men åhhh, vad snälla ni är! Behöver verkligen höra fina ord, tack!

Sara sa...

Du blev jättebra i håret.