måndag 2 september 2013

Tror jag ska göra´t!

Åka på gympa i Loftahammar alltså. Har fasen inte tränat på två månader men kör dock röjsågen ett par gånger i veckan, så lite motion får jag (förhoppningsvis). Väntar fortfarande på höstschema på HB, då ska jag försöka börja med två pass i veckan och passar tider och jag tycker det är kul ska jag försöka mig på tre pass/veckan.

Just nu längtar jag som tusan till oktober då Fredrik och jag har bestämt oss för att åka till Sthlm, åh, vad det är härligt att komma iväg och bara få vara med varandra.

Nu är det bäst jag letar upp träningskläderna, eftersom jag inte har en aning om vart jag kan ha "slängt" dem.
Återkommer med rapport om träningen, antagligen kommer jag inte orka något på passet och få grym träningsvärk men det får det vara värt :)

Inga kommentarer: