lördag 31 augusti 2013

Varm lördag!

Idag har Lotta och jag varit med barnen på Loftahammarsutställningen. Vi kunde packa in oss i min bil eftersom våra män var kvar hemma och grävde färdigt för gödselbrunnen i Härad. Det var trevligt i L-hammar men shit vad folk det var ÖVERALLT. Lite smått och gott fick vi med oss hem i alla fall. Jag köpte mig ett par nya röda träskor, välbehövligt! Vi käkade på Sjökrogen, god ölandskyckling.
Och vilket fantastiskt väder det var, sol och varmt och skönt!
 
Min man i två olika skepnader.....ha, ha, ha!

Om katten själv får välja!
Svea snyggade till sig lite innan vi åkte, söta unge!
Duk (handduk), ljus och blomma fick jag av Mia förra helgen. Blomman står sig fortfarande, så fint ihop! Igår tände vi värmeljus och nu börjar höstmyset :) Älskar´t!
Nu blir det att kolla till djuren här!
Tack å hej!

3 kommentarer:

Filosofie sa...

Synd att jag inte hade tid att prata mer med er. Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Det är helt okej Sofie! Jag förstår att du hade mycket att stå i. Det var ju kul att ses iaf. Jag är stolt över dig, kram!

Filosofie sa...

Jag är stolt över DIG! Puss