onsdag 21 augusti 2013

Onsdag, bra dag!

 Jadå, det blev en bra dag och INTE lika mycket "flängande" på vägarna. Jag hann även med min favoritsyssla (röja) så jag är verkligen jättenöjd :) Är snart färdig där jag håller på så i morgon blir det ett nytt ställe ;)
 Mitt på dagen blev det ett "storkok" på "köttspppe", köttgryta, ris och färsk blomkål. Många maträtter på en och samma gång :) Fredrik och Bengt var här och käkade :) Och lite räcker till matlådor :)
 Svea som började sitt första år med att inte äta något, äter det mesta idag!

 Jag och min snygga man:)
 Vad långt skägg jag har, säger Fredrik när han ser dessa bilder ;) Vilka blå ögon jag har, säger jag.....
 Mer att äta säger Svea....
 Svante har mycket att diskutera när han har börjat högstadiet..........
Jag och dottern :)

Vår kväll avslutades alldeles underbart.....kräftor, vitlöksbröd och nu ska ni få höra...en...två...snapsar till kräftorna (har inte tagit en snaps sedan........kommer inte ihåg......LÄNGE SEDAN i alla fall. Inte ens detta år tror jag????)
Ha, ha, ha!
See you!

Inga kommentarer: