måndag 5 augusti 2013

Redan augusti....

Hann inte blinka förens Juli sprang förbi i 100 km/tim. Har haft det väldigt bra måste jag säga. Många kvällar har det blivit nere vid Rånen och vi har njutit av varje sekund! Här kommer lite bilder från juli månad.

 Sveasötisen!
 Gigantisk mussla.
 Två söta killar.
 Farfar har hälsat på oss ganska mycket.
 Hittade en "liten" spindel att kela med;)

 Östgötasenap, Krogersboost, Montomater, hemägg...ja lite närproducerat äter vi :) Underbar lunch!
 Vissa bor så här vackert. Tack Johan och Annie för en kanontrevlig kväll! Och vilken god mat!!!!

 Jag vill också ha ett eget hus :)
 Kärlek :)
 Kaninerna, katten och hönsen äter upp resterna av pizzan vi köpte i lördags. Här samsas alla :)
Semester på en strand någonstans...utomlands?????

Igår och idag har jag varit förkyld, inte så jättesjuk men ändå orkeslös (iaf igår, idag har jag jobbat). Nu är jag bara snuvig och hostig och det kliar i ena lungan (som det alltid brukar göra när jag är förkyld).
Grabbarna är ute på grisjakt (andra kvällen i rad) då de (grisarna) har invaderat två havreåkrar hos oss i Liljestad. Svea sover och jag borde gå och lägga mig......så jag gör´t!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack själva supertrevligt.De är inte lättjagade nu de marodörerna du.Vet inte hur många timmar vi har suttit vid våra ärtor. Fast nu räcker vi lång näsa åt dem för nu är ärtorna ensilerade.Kram Annie

Anonym sa...

Ja, skadedjur är vad de är just nu. En gylta blev i alla fall skjuten men det var mängder med gris kvar.
Kram K