måndag 2 september 2013

Jag gjorde det!

Åkte och tränade alltså...och det gick bra. Kanske jag  kan gå på något annat pass den här veckan också.
 
I morgon fortsätter jag med röjsågen (längtar). Har idag släppt över korna till den "gamla" STORA hagen vid Rånen och det behövs verkligen röjas under eltråden, bitvis enda ner till sjön. Men det ska nog gå bra det med. Har varit en härlig arbetsdag då Fredrik och jag jobbade ihop fram till efter lunchen (som blev väldigt se idag, 15-tiden). Finns inget bättre än när vi kan vara tillsammans även på jobbet. Imorgon ska han till skogen och köra sin skördare, vad konstigt det blir då, för det var ju flera månader sedan han körde sist.
Så här nöjd var jag när jag kom hem....nu ska jag duscha, läsa lite och försöka varva ner en smula innan läggdags. Hej då!

Inga kommentarer: