söndag 29 september 2013

Söndag!

Hej!
 
Nu har åter en helg passerat och den har varit bra förutom mitt hjärta som fortfarande slår knasigt. Så frustrerande och otäckt. Försöker att inte tänka på det för mycket men stundtals är det skitjobbigt!
I fredags var vi "förbi" hos Lotta och Tobbe på en "liten" AW. Det var trevligt och GOTT!
Igår lördag kom mamma, pappa och Alvar hit och vi åkte på jordbruksdagen i Viken. Hämtade även hem min hjort som Jörgen hade styckat och paketerat, så skönt att få det fixat, helt klart värt varenda krona :)
På lördagskvällen var vi på Tittis 50-årsfest i Gryt, var ju också bjudna på bröllop till västkusten (käringön) med på grund av rådande "omständigheter" kunde vi inte åka (synd).
Festen igår var lyckad med god mat och många skratt. Tittis söner som är duktiga musiker (spelar i gruppen Zakarias, LYSSNA!!!!) hade gjort en film om sin mamma, så fantastiskt rolig, jag skrattade så tårarna rann. Tack för en fin fest Titti!
 Svea läser "Gittan och älgbrorsorna" för sina dagisbarn.

 Min äldsta och min yngsta.
 Titti, jag och Rosita :)
 Svea och Sven myser (som vanligt).


Kvällens meny......ska bli gott!
Ha det gott!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att du har det jättemysigt, fast man blir ju hemmablind ibland Kram Mor