torsdag 4 december 2014

Nu är det nära!

Men hallå, fattar NI, snart ska vi flytta till Liljestad!!!!! Är mitt uppe i städ och fix inför flytt. Fattar inte detta riktigt ännu. Är både spänd, lycklig, nervös, vemodig, glad och lite ledsen över att flytta från BÄSTA Stjärneberg. Har ju länge velat bo på gården men trodde väl aldrig att det skulle bli av men nu "knackar vi snart på dörren". Om allt flyter på firar vi jul där :) Men först ska vi tapetsera och måla lite, skitspännande :)

 Den här goda müslin köpte jag av Annie och Sussi i tisdags på Rosenseriens kundkväll. Coolt, att göra egen müsli och sälja :)
 Som sagt lite fix är det också inför flytten. Här målar jag om våra nattduksbord. Ska försöka ta med (målar i personalrummet i Liljestad) sängen i morgon.

 Så här kan det se ut i en (Svea)låda......vad gör man av alla saker????? Har slängt mängder (redan).
 Snart så!
 Motionen den här veckan har varit bra än så länge. Mån-easyline, tis-cirkelträning, gympa igår (förra veckan var den tyvärr inställd, så igår var det full fart som gällde (som alltid i och för sig). ) Alltså Jennies gympa är nog det roligaste man kan utöva inom träning :) Idag var jag ute och gick 30 minuter strax innan det blev kolsvart och i morgon blir det en halvtimmes cirkel igen om allt gårsom jag tänkt mig.

Nu ska jag göra käk till barnen och ikväll ska jag se på "mys-Ernst", när han fixar inför jul :)
Hej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du tyckte den var god!
Men så härligt att ni kan flytta in till jul all lycka i flytt o släng. Grymt mycket bråte samlar man på sig vi slängde 10!!!! Traktorvagnar med skit när vi flyttade från Långrådna.Kram
Annie

Anonym sa...

Puh! Vi får se om det blir innan jul....ganska mycket att göra men känner ingen panik, det blir när det blir helt enkelt😉 det blir ju jul hur eller hur. Ja, herregud vad jag har slängt saker....så skönt!Kram K