måndag 1 december 2014

En snabbis! (Mycket jakt!)

Idag är det måndag och jag har precis käkat kvällsmat. Har varit och tränat ikväll och det gick bra. Fick dock lite ont i svanken vilket jag tror beror på att jag har stått på pass både lördag och söndag, med "tung" bössa och kyligt väder!

 I onsdags jagade vi för första gången nere på "Grännes" och det gick bra. Fredrik och Emil sköt ett varsitt rådjur.


 Den här godingen gillar att sova bland våra kläder.....hmmmm!
 Fredrik och Svea.
 När solen väl kommer fram blir det otroligt vackert ute.



 I lördags jagade jag ihop med Göran och Micke här på Stjärneberg. Sköt ett rådjurskid (mitt 27:e rådjur).
 Svea fixar såsen till kvällens taccobuffé.
 I söndags jagade vi i Härad och Liljestad.


Snygga läsbrillor, va?

Kanske inte världens längsta eller roligaste inlägg men så blir det ibland.
Nu närmar sig vår flytt med stormsteg och jag börjar inse att vi inte kommer bo här så länge till, SNYFT!

Inga kommentarer: