torsdag 11 december 2014

Rolig dag!

Det första jag gjorde i morse efter jag lämnat barnen på skolan var att åka till Viken för att hämta lite "bra-ha-saker". Efter det drog vi till "Nya" och kollade in nykomlingarna, de verkade ha det väldigt gott!
Idag intog vi vår första fika i nya huset. Jag hade köpt ny kaffebryggare, hade tagit med kaffefilter, smörgås (och kakor till Fredrik) men gissa vad jag hade glömt???? Jo, KAFFE!!!!! Som tur var hade vi kaffe i personalrummet nere vid ladugården.

 En söt man dricker gott kaffe!

 Köket.
 Fredrik fixar lite, söta träskor (mina) han har, va?
 Sveas nya rum=FÄRDIGT!
 Ikväll blir det älgfärsbiffar med potatiskaka och brunsås :) GOTT!

La in fel bild på sovrumstapeten igår, den här blir det som "fondvägg".

Vill ni se mer????

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Jaaa! Jag vill se mer. Hela tiden. Kram

Sara sa...

Vill också se mer, hoppas få det det live också :)
Kram kram