söndag 12 juli 2015

Gris, Loftahammar och altanhäng!

Nu är det söndagskväll och jag är ganska trött. Världens bästa Nettan och Göran var här igår och vi hade en supermysig kväll, åh, vad jag tycker om dem!!! Vi käkade grillat och till det primörer från växthuset och potatis från landet!
 Här om kvällen var jag ute och spanade efter gris. På en vall stod denna herre och bökade och käkade. Men som synes blev det hans sista måltid.
 I fredags åkte jag till Loftahammar och lunchade med dessa underbara brudar! Lotten, Cissi och Elenor.
 Elenor min sina söta tvillingflickor.

 Världens bästa Göran och jag!

Lora är fortfarande tam och vill gärna kela.

 Sveas semester är helt plötsligt slut....tre veckor bara rusade förbi.......
I morgon är det jag som ringer till förskolan och förlänger sommarlovet för henne!!!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Min semester börjar nu! Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Grattis till den! Välkomna hit! Kram!