måndag 13 juli 2015

Måndag!

Det blev som jag skrev igår...jag ringde och förlängde Sveas ledighet. Som jag skrivit förut har allt blivit så mycket lättare sedan vi flyttade hit. Fredrik slog Strompen igår och idag strängade jag medans han och Svea pressade efter mig. Just nu tar vi ett gärde i taget då det hotas med skurar från SMHI hela tiden. Det har inte regnat något än, så då surar man lite att vi inte slog mer igår. Körde hem balarna när vi var färdiga så Fredrik kan sprida skit där i morgon.
Jag kör Puman och jagar Fredrik som kör New Holland:en.

Nu har vi grillat hemmagjorda hamburgare, har ett otroligt gott recept som jag har hittat på själv. Enkelt, smidigt och gott!
Min träning är lika med noll....fläsket växer.  Så här är det vare sommar, men snart är det höst och träningen drar igång (längtar). Har inte motivationen att träna när barnen är lediga, just nu känns det faktiskt helt okej.
Ha det bra!

Inga kommentarer: