onsdag 8 juli 2015

Jodå, de hade kommit!

Japp, böckerna jag beställde i MÅNDAGS var i brevlådan idag onsdag. Hur snabbt gick inte det???? Bara 150 kr också....enkelt, snabbt och billigt...gillar't!!!! Beställde från "Bokus" (om någon undrar).
 Läste ut den senaste boken "den stumma flickan" först, så jag börjar lite i fel ordning, inte kunde jag veta att den boken var så bra att jag ville läsa de andra också.
 Pysslar lite hemma. Har planer på att tapetsera om kontoret samt att köpa ett vitt matsalar och stolar till det rummet på nedervåningen som jag känner att vi har fått minst kläm på. Kanske blir ett höstlovet????
Svea och jag var och tittade efter kantareller förut. Hittade lagom mycket! Så nu har vi käkat årets första kantarellsmörgåsar. Riktigt gott!
Nu läsa lite innan sovdags!

Inga kommentarer: