torsdag 20 augusti 2015

Slut i huvudet....

.....just så känner jag mig efter en dag i traktorn, tur att det är så roligt annars skulle man aldrig stå ut. Extra plus är set att Fredrik var i närheten så att vi kunde träffas på ett gärde och fika.
 Nu har vi inte såååå mycket kvar i Nora, bara ett litet nätt gärde på 17 hektar ;)
Men det blir till att köra i morgon.
Gräset är så himla fint, nästan för torrt (som hö) men kalasbalar till djuren.

Nu är jag hemma några minuter men ska snart iväg igen till ladugården och efter det hämta Fredrik som skulle en sväng till Stjärneberg och slå gräs. I morgon är det FREDAG, känns skönt även om det kanske blir mycket jobb i helgen. Vi hörs!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att läsa dina inlägg. vidrigt trött är jag idag efter att ha gjort 12 kilo ostkaka, kokat 7 kilo kräftor förutom ladugårdsarbetet. Nu ska jag hem o paketera musli till på lördag. NÄSTA vecka ska jag bara prioritera mig själv har jag tänkt och smygstarta med tisdagspasset. Kram Annie

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Åh, vad duktig du är!!!! Fattar inte hur du orkar men förstår att det är roligt! Jag tänker också dra igång med träning nästa vecka så då ses vi. Kommer få grym träningar. ....Tusen kramar till dig och tack för kräftorna som jag ska koka NU!!!

Lina eller Karro-det är jag! sa...

TRÄNINGSVÄRK ska det stå!!!!

Filosofie sa...

Vi skulle behöva ha Annies ostkakor på Loftahammarsutställningen!