söndag 2 augusti 2015

Rökta räkor är beroendeframkallande!

 Blev paniksugen på rökta räkor igen så det var bara att åka till Mossebo och införskaffa lite till lördagskvällen.

 Emil kom hit med Sven igår. Det är väl bortåt 30:onde gången han gått till Stjärneberg. Kattskrälle!
 Klippte gräs och plockade ogräs i stenpartierna. Blir väldigt fint efteråt, tycker jag.
 I fredags var vi först hos Annie och Johan där vi hade en magisk stund på sjön. Efter det for vi till Staffan och Johanna och käkade supergoda tacos. En trevlig kväll med fint väder och följande fullmåne!
 På fredagseftermiddagen åkte jag och Svea till Björkö där vi hade ett litet möte om framtiden.
Så hör fint bor mor och far.

Nu ska jag äta lunch och sedan tänkte jag koka kräftor, det ni!!!

2 kommentarer:

Filosofie sa...

Bra möte om bra framtid. Kram

Lina eller Karro-det är jag! sa...

Bra möte på en vacker plats! Jag hoppas jag inte ångrar mig ;)