torsdag 21 april 2016

Borde sova!

Är ordentligt trött så jag borde nog sova nu egentligen men jag måste bara skriva ett par rader till er. Veckan har verkligen INTE varit den bästa, tråkigheter både med det ena och det andra. Men igår innan jag skulle lägga mig fick jag ett sms.....och där stod det äntligen något positivt! 
Jag (vi) kommer att bli labradorägare snart igen (om två månader)! Igår föddes nämligen vår kommande hund! Känns så spännande. Tror det kommer bli väldigt bra för Essie också som liksom jag saknar Isa.
Namnförslag motages gärna!

Mer då?
Jo, har faktiskt tränat FYRA gånger på HB den här veckan!!!
Mån-Easyline och Corepass
Ons -Bästa Jenniegympan
Tors-Cirkelträning  (hårt och svettigt och det gillar jag, som ni vet.).
Väldigt nöjd....och lagom "träningsmör" i kroppen. Det blir nu 35/60.....mer än hälften!
God natt!

1 kommentar:

Filosofie sa...

Bra jobbat med träningen och kul med ny hund! Kram